top of page

Belangrijke informatie

Belangrijk om te weten bij het boeken van een sessie voor technische ondersteuning:

 

Meestal verloopt alles vlot en wordt het beoogde resultaat bereikt, maar af en toe duiken er onverwachte problemen op. 

 

Soms kom ik er tijdens een sessie achter dat iets niet lukt op de gebruikelijke manier. Met mijn kennis en expertise als Instagramcoach zal ik alle mogelijke pistes uitzoeken om je verder te helpen. Maar helaas lukt dat niet altijd omwille van verschillende redenen die buiten mijn controle liggen.

 

Door de voorgeschiedenis en bepaalde instellingen van Instagramaccounts bijvoorbeeld of het gebruik van andere apps, kan namelijk niet altijd achterhaald worden waarom iets niet lukt.

 

Ook indien er een probleem dient gerapporteerd te worden aan Meta, ben ik er niet verantwoordelijk voor als je geen reactie krijgt of het probleem niet door hen werd opgelost. 

 

Omwille van zulke externe factoren kan het beoogde resultaat niet altijd gegarandeerd worden. Maar dat is geen reden tot het niet betalen van het factuur of verandert niets aan het verschuldigde bedrag. Het niet kunnen oplossen van dit probleem is dan niet te wijten aan een tekortkoming van mij en daar kan ik dus niet verantwoordelijk voor worden gesteld. 

 

Uiteraard gebeurt dit slechts in uitzonderlijke gevallen en onderzoek ik altijd alle mogelijke pistes om het probleem op te lossen. Ik  betreur het ten zeerste als ik omwille van factoren die buiten mijn controle liggen iets niet opgelost krijg, maar wordt wel graag vergoed voor mijn inspanningen en werktijd.

Zoals reeds eerder aangegeven, krijg ik de meeste aanvragen voor technische support wel in orde. Zelfs als je al verschillende dingen geprobeerd hebt, helemaal in de war bent en de bomen door het bos niet meer ziet.

 

Vanuit mijn expertise ken ik alle kleine details waar je moet op letten. Na enig zoekwerk worden vaak de meest complexe Instagramproblemen opgelost. Dus aarzel niet om de vraag te stellen.

 

Als ik vooraf al een vermoeden heb dat het wel eens moeilijk kan worden, zal ik jou zeker verwittigen. Stuur daarom minstens 1 week voor onze geplande call al een mailtje met alle uitleg waar je hulp voor wenst. Dan kan ik mij deftig voorbereiden om alles goed te laten verlopen.

Wens je mijn hulp? Bekijk dan de vrije data in mijn online agenda én prik een datum die jou past. (Laat wel enkele dagen marge zodat ik wat tijd heb om alles voor te bereiden).

 

Ja, ik wil boeken.

Image by Jess Bailey

Tania

1000x dank!

Vind het toch wel indrukwekkend hoe je steeds paraat staat.

Als een ondernemer mij ooit vraagt wie kan helpen met Instagram,

dan weet ik maar één adres: jij.
You rock!

bottom of page